zawartość koszyka (pusty)

Przekaźnik zaniku i asymetri faz 10A 1P 0,5-5sek 40-80V CZF-BT


87.63 zł Brutto
loader
Na zamówienie
Czas realizacji:
24h
Producent: F&F
Kod producenta: CZF-BT_

Dostępność w oddziałach

zamknij


Czujnik zaniku fazy CZF-BT

Producent: F&F
Indeks producenta: CZF-BT
Seria produktu: CZF
Kategoria: Przekaźnik kontroli faz
Kod EAN: 5908312592471
Napięcie zasilania: 3 × 400 V + N
Współpraca z agregatami prądotwórczymi: NIE
Kontrola zaniku / asymetrii faz: TAK
Kontrola kolejności faz: NIE
Kontrola styków stycznika: NIE
Element wykonawczy: przekaźnik
Maksymalny prąd obciążenia: 10 A
Konfiguracja styków: 1 × NO/NC
Separacja styku: TAK
Asymetria napięciowa zadziałania: 40÷80 V
Histereza napięciowa: 5 V
Opóźnienie wyłączenia: 0,5÷5 s
Kontrola zasilania: 3 × LED zielona
Przyłącze: zaciski śrubowe 4,0 mm2
Moment dokręcający: 0,5 Nm
Pobór mocy: 1,6 W
Temperatura pracy: -25÷40°C
Wymiary: 2 moduły (35 mm)
Montaż: na szynie 35 mm
Stopień ochrony: IP20

Opis produktu:
Z regulowanym czasem zadziałania. Styk 1×NO/NC.
Czujnik zaniku fazy przeznaczony jest do zabezpieczenia silnika elektrycznego zasilanego z sieci trójfazowej w przypadkach zaniku napięcia, w co najmniej jednej fazie lub asymetrii napięć między fazami, grożącymi zniszczeniem silnika.

Działanie:
Prawidłowe zasilanie odbiornika wskazywane jest świeceniem diod LED w obwodzie każdej fazy. Zanik napięcia w co najmniej jednej, dowolnej fazie - sygnalizowany brakiem świecenia diody odpowiadającej danej fazie lub asymetria napięciowa między fazami powyżej ustawionego progu - sygnalizowana słabszym świeceniem diody odpowiadającej danej fazie, spowoduje wyłączenie silnika. Wyłączenie nastąpi z ustawionym opóźnieniem, co zapobiega przypadkowemu odłączeniu silnika przy chwilowym spadku napięcia. Ponowne załączenie nastąpi automatycznie przy wzroście napięcia o 5 V, powyżej ustawionego progu (tj. o wartość histerezy napięciowej). Przy powyższych anomaliach uruchomienie silnika jest niemożliwe.

Uwaga:
Styk przełączny przekaźnika pozwala na podłączenie układu sygnalizacji wizualnej lub dźwiękowej, informującej o zadziałaniu przekaźnika, tj. wyłączeniu silnika.